dinsdag, juli 6

Track van de week: Puzzelstukken

Hello luisteraars, daar zijn we weer!
Mijn excuses voor de dag vertraging, maar de zomervakantie heeft me een beetje te pakken. MAAR! het is het wachten waard want ik heb een harde track voor jullie van een van de best bewaarde geheimen. Zijn naam is Chiem en maakt bij deze zijn debuut Op De Zolder met de track "Puzzelstukken". Hieronder kan je "Puzzelstukken" beluisteren en downloaden:


Ik wens jullie veel luisterplezier en laat weten wat je van de track vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

2 opmerkingen:

  1. Shitt waarom reageert niemand hierop?
    Dit is gewoon next level shit. Mensen hebben het gewoon niet door!! Chiem big up man!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat weet jij en dat weet ik ray ;) maar mensen reageren sowieso te weinig op de site. Mijn eigen vrienden hebben zelfs amper de tijd, energie en/of lef om te reageren. Maar goed, Chiem is idd de bom shit.....

    BeantwoordenVerwijderen