woensdag, juli 7

Check dit uit!

Volgens Op De Zolder een paar albums en filmpies die de bezoekers moeten checken!

Een paar filmpies
Ik zag laatst de nieuwe clip van J.Cole “Who Dat?”. Ik vond deze zo vet gemaakt dat ik info over de clipmaker heb opgezocht. De regisseur heet BB GUN en hij heeft meer vette clips gemaak in de style van “Who Dat?”. In een tijd waarin een shot van een clip niet langer dan 2 seconden duurt vind ik het vet om in een clip, zoals deze, naar 1 lange shot/verhaal te kijken. En deze clips wil ik graag met je delen. Check dit uit!

J. Cole – Who Dat?
J. Cole - Who Dat (Directed by BBGUN) from bbgun on Vimeo.


J.Cole – Simba
J. Cole - Simba (Directed by BBGUN) from bbgun on Vimeo.


Asher Roth – Muddy Swim Trunks
Asher Roth - Muddy Swim Trunks (Directed by BBGUN) from bbgun on Vimeo.


Laat weten wat je van deze clips vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

3 opmerkingen:

  1. dat nummer van Asher Roth is bestwel dope. En die clip is dik!

    Jor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja zeker Asher Roth is master! ik vraag me echt af hoe die clips zijn gemaakt want het ziet er heel erg uit alsof ze alles achter elkaar schieten. en ik zal er vind ik van maken :P

    BeantwoordenVerwijderen