maandag, mei 24

Is Eminem de beste rapper ooit?

Aaaawh Eminem. De naam alleen al zorgt voor een brede glimlach op mijn gezicht. Het meest maatschappelijk geaccepteerde antwoord heeft dezelfde betekenis als “ja”. Er zijn nog een paar buitengesloten volken die vrede hebben met de verklaring dat hij “oke is voor een blanke rapper”. Ik weet niet zeker of deze volken nog bestaan, maar geloof me, ik heb ervan gehoord. Maarja dat zijn dezelfde mensen die ook zeggen dat Biggie en Tupac nog leven. Ik wens deze “mensen” nog veel geluk in hun “leven”.
We willen graag weten of jij ook verstand heb van hiphop, dus drop a comment hieronder. Normaal telt JOUW MENING OOK, maar over dit onderwerp bestaan alleen feiten.
Update: Hieronder is maar een klein bewijs.

6 opmerkingen:

  1. Eminem is qua delivery en stijl zeker de beste rapper naar mijn mening.. het enige watk minder vind is dat'tie vaak hetzelfde onderwerp aansnijdt en ik ben ook niet zo weg van z'n nieuwste shit.. maar nog, marshall!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor onderbouwing, luister Just Don't Give a Fuck of I'm Back.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zet mijn floes op P. Diddy, cause it's badboy for life ! Je kent ze status

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eminem is de bomdiggity. vooral als ie snel flowt (zoals op drop the world met lil wayne of forever met Drake)... vette rijmschema's en teksten van "hoe the fuck verzin je zoiets". voor een gouwe ouwe check http://www.youtube.com/watch?v=akO5hSvb63Q. vind je em slecht? dan vind je em na deze zeker goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lyricaal is er niemand die er ook maar in de buurt komt van Em...al moet ik zeggen dat Tech n9ne zeker niet onder doet en ook die andere grote detroit rapper Royce da 5'9...

    BeantwoordenVerwijderen