vrijdag, september 3

Check Dit Uit!

Filmpjes en albums die jullie uit moeten checken!

Vandaag gaan we het even snel over Blaxtar hebben. Hij is sowieso niet mijn favoriete rapper, maar ondanks zijn “eigenzinnige” manier van rappen vind ik Blaxtar best een vette rapper. Of eigenlijk beter gezegd een vette artiest. Hij heeft een spraakmakende karakter, goede beats, een goedlopende eigen bedrijf/label (Raen Music) en een indrukwekkende CV (o.a. winnaar Grote Prijs van NL en voorprogrammma Jay-Z). Maar sinds de release van zijn 3e album Ozmo6:2 ook hele moeilijke clips.
Ik zag laatst de clip “I Love You” van Blaxtar. En het viel me op dat dit niet de eerste keer is dat zijn clips kwalitatief heel goed zijn. Met name de eerste 2 clips die bij de Ozmo6:2 promotiemachine horen zagen er ook heel vet uit. Tenminste de special effects zorgen dat die clips focking hard eruit zien. Ik wil Blaxtar even belonen voor zijn vernieuwende high-technology style in zijn clips door hem onder de aandacht te brengen OP DE ZOLDER, dus CHECK DIT UIT!

Blaxtar – I Love You ft. Calestine Hoogerwaard

Blaxtar – Ozmo6 (Oorlog) ft. Jitsvinger

Blaxtar – Zoom ft. Zo Moeilijk
Laat weten wat je van Blaxtar en zijn clips vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten