donderdag, juli 22

Waarom is Rick Ross een BOSS? (4/4)

Helaas zijn we bij het laatste deel van “Waarom is Rick Ross een BOSS?”. Ik zal jullie even in een conclusie uitleggen waarom ik Rick Ross oprecht een BOSS vind. Eigenlijk zou ik ook de clips laten zien die bij zijn komende album of de promotiemachine horen.  Maar ik heb in de tussentijd het album Teflon Don geluisterd en ik denk dat je enthousiaster wordt als ik je wat nummers van het album laat horen.

Tracks van het aankomende album Teflon Don (22 juli 2010)

Damn! Vanwege een fout :S in dit blogprogramma die ik niet kan begrijpen kan ik niet de tracks er op zetten die ik wil. Dus als je zin heb kan je de volgende tracks opzoeken op youtube:
1. Free Mason ft. Jay-Z & John Legend
2. Aston Martin Music ft. Drake & Chrisette Michele
3. Live Fast, Die Young ft. Kanye West
Mijn excuses voor het ongemak, ik zal deze fout nog in de toekomst herstellen. Dan toch maar clip hé. Check de eerste single Super High ft. Ne-Yo van zijn nieuwe album.

Waarom is Rick Ross een Boss? – DE CONCLUSIE
Ik heb in het verleden terecht getwijfeld aan Rick Ross’ bazen status. En dat is gezond omdat je iemand niet zomaar op zijn woord moet geloven. Daarnaast klinkt zijn drugs verleden zeer ongeloofwaardig en zit de waarheid dichterbij het feit dat hij een agent is geweest.
Maar Rick Ross is ook maar een mens die (net als wij allemaal) zijn brood moet verdienen om voorzichzelf (en zijn gezin) te zorgen. Hij is duidelijk geen 9 tot 5 type dus gaat hij creatief aan de slag om toch te zorgen dat hij mee kan draaien in deze snelle, hectische en soms zelfs gestoorde wereld.  
Ik vind dat hij zeer geslaagd is als artiest. En dat bedoel ik niet alleen qua geld of status. Maar als je kijkt naar hoeveel aandacht hij besteed aan succesvolle nummers maken (voor zijn doelgroepen) en zijn artiesten profiel te verzorgen kan ik daar oprecht alleen maar respect voor hebben.
Hij heeft in zijn ondernemenschap veel risico genomen, aangezien zijn politieverleden geen geheim kon blijven, en er is duidelijk geld in hem geïnvesteerd die hij niet had. Rick Ross heeft aan meer grootspraak gedaan dan welke rapper/ondernemer dan ook maar check hem nu:  5 jaar later chillt hij hem dood met zijn dikke buik met de lekkerste wijven, bezit hij de mooiste auto’s, een groot huis, dure sieraden en you better believe dat zijn familie goed eet. Daarnaast heeft hij toegang tot de duurste studio’s, een droomteam van producers en werkt hij samen met de beste mensen in de muziekwereld. Dit heeft hij allemaal voor elkaar gekregen door kei en keihard te werken, en ondanks wat er gehaat en gezegd wordt in je zelf en je eigen strategie te geloven. Als dat geen BOSS is dan weet ik het niet meer.

Dus ga 22 juli naar de dichtbijzijnde platenwinkel of download (legaal) het nieuwe album van Rick Ross en help The BOSS om zijn positie te behouden. Laat weten vooral weten wat je van Ricky Rozay vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten