woensdag, juli 28

Check dit uit!

Volgens Op De Zolder een paar albums en filmpies die de bezoekers moeten checken!

Horus - Excuses Voor Het Ongemak
Jullie hebben kort geleden Op De Zolder kennis kunnen maken met Horus. Hier is hun nieuwe videoclip "Excuses Voor Het Ongemak".
Horus – Excuses Voor Het Ongemak Bloopers & Extras
Lange Frans – Ben Mezelf (Live Bij Giel Beelen)
Lange Frans komt binnenkort met een solo album en dat gaat denk ik heel vet worden. Zijn eerste single is al uit en bevat naar mijn mening een vette sound, vette tekst en vette inhoud. Check dit uit!
Kutzooi – Worms Inside My Face
Dit nummer in combinatie met de clip: geniaal! Ik kan er niets anders over zeggen. Ik hou namelijk heel erg van gekke (creatieve) shit als dit. Ik kijk ook heel erg uit naar het album van Kutzooi (Teemong, Fresku en Shock-N-Suprise).



Laat weten wat je van deze filmpies vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

2 opmerkingen:

  1. heb ben mezelf bij 2x refrein afgezet, waarom plaats je dit marv? ik moet huilen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een hele vette track :)!

    BeantwoordenVerwijderen