donderdag, juni 24

Check dit uit!

Volgens Op De Zolder een paar albums en filmpies die de bezoekers moeten checken!


Een paar albums
Normaal wil ik graag een paar albums bespreken alleen ik heb er simpelweg geen tijd voor genomen om een paar albums heel goed te luisteren. Volgende week dan maar he :-). Alleen ik heb wel heel erg het vermoeden dat je deze 2 albums moet gaan checken. Ik heb het over “Alledaagse Waanzin” van Sticks & A.R.T. en “Thank Me Later” van Drake. Ze zijn gelukkig alle twee op de 3voor12 Luisterpaal te beluisteren, voor als je het teveel moeite vindt om ze te kopen/downloaden.
Luister “Alledaagse Waanzin” van Sticks & A.R.T. op Luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/43616259#luisterpaal.43616259
Luister “Thank Me Later” van Drake op Luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/43616259#luisterpaal.43610913

Een paar filmpies
Compositive Two – Daily Routine
Ik kwam laatst een clip tegen van een Engelstalige rapnummer van Belgen, en verwachte er (zoals gewoonlijk) vrij weinig van. Ik vind Belgen die Vlaams rappen niet eens hard. MAAR! ik was zwaar onder de indruk van deze track. De inhoud, delivery, beat en de clip zijn echt gruwelijk vind ik. Check dit uit!
Maikal X – Here She Comes
Er is vorige week een nieuwe clip van Maikal X alias Shyrock verschenen. Hij komt dit 28 juni met zijn solo debuutalbum “Genesis”. Dit album gaat de reaggea/dancehall kant van Shyrock laten zien, dus heeft hij een goede timing voor de zomer. Persoonlijk vind ik dit nummer niet eens echt de shit maar ik support Shyrock, of Maikal X, omdat hij gewoon focking moeilijk is.
Interview met Appa
Eindelijk krijgen we weer een teken van leven van onze favoriete straatfilosoof. 101 Barz heeft de eerste interview sinds een lange tijd met Appa gehad. Check dit interview uit en krijg te weten wat Appa het afgelopen jaar heeft bezighouden. Ik vind het vet om weer van Appa te horen en ben echt benieuwd naar de film “Appie”.
Laat weten wat je van deze albums en filmpies vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten