dinsdag, oktober 25

Check dit uit!

Clips die ik de laatste tijd check:


Machine Gun Kelly - Get Laced
20 jarige rapper die Cleveland represent. Al die clips komen net als Mac Miller heel erg over alsof die vriendengroep constant aan het chillen is en muziek en clips maken en die vibe voel ik wel.
"Lace the fuck up"

Yelawolf - Hard White ft. Lil Jon
Nu al 1 jaar getekend bij Eminem's Shady Records. Ik ben zwaar down met deze gast en zijn rapstijl. Ik hoop dat ze album net zo flex als zijn singles zijn. 
"Jesus drives a Harley, the devil wears Prada. If got was one of us, he'd probably drink vodka"

Kendrick Lamar - Hiiipower
Straight outta compton, voor de rest weet ik niet zoveel over deze gast maar hij is wel een hele flexe en slimme rapper, met een eigen flow.
"Nuthing less than Hiiiipower, throw ya hands up for Hiiiipower"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten