zaterdag, oktober 23

Check dit uit!

Yo bazookas! Ik kwam er laatst achter dat de 3voor12 Luisterpaal aan is op dit moment. Ik zal even wat albums met jullie delen die jullie moeten checken!


Kleine Viezerik - NZIEDEBOY (Binnen 1 dag op nummer 1 van meest beluisterd)
Ben nooit echt fan van hem en zijn rapstijl geweest, maar je kan niet om deze stamkroeg goon heen. Laatst liet een homie mij de track Hitman horen en die vind ik wel echt gruwelijk! En stiekem ook het hoogtepunt van het album. Maar het is sowieso wel waard om NZIEDEBOY te luisteren, want de tracks zijn veel beter dan ik ooit had verwacht en KV is gewoon een focking personality. Check ´t uit!
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/44049268#luisterpaal.44049268


Diggy Dex - Lange Dagen Korte Nachten
De ideale schoonzoon heeft sinds zijn nummer 1 hitsingle Slaap Lekker een gat in de markt gevonden in de Nederlandse Hiphop. Zijn muziek is toegankelijk voor kids en ouders zonder dat het vet gaar is of als Partysquad shit klinkt. Dat komt door de simpele en pakkende melodieen van de live instrumenten en refreintjes in zijn nummers. Daarnaast vertegenwoordigen zijn teksten de normale nuchtere Nederlander. Ik vind dit album muzikaal heel goed en kan me ook met veel dingen identificeren die hij op nummers bespreekt. Alleen als ik één negatief iets erover mag zeggen: hij mist de OWH SHIT! factor.... Maja niet iedereen heeft dat. Check 't wel uit!
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/44048215#luisterpaal.44048215


Die Antwoord - SOS (2010 versie)
Die Antwoord heeft een nieuwere versie van hun album SOS uitgebracht bij de Amerikaanse major label Interscope. En wat kan ik zeggen..... SHIT IS FOCKING HARD! Ik heb eer gisteren dit album in 1 keer alles achter elkaar geluisterd en het is veel beter dat dit album maar 10 nummers bevat. Het is precies goed! Ik vind de playlist van dit album beter dan de vorige versie alleen mis ik wel de track Wat Pomp! en I Don´t Need You. Maar in ruil daarvoor krijg je wel In Your Face (wat een belachelijke opener!), Fish Paste, en mijn albumfavoriet Evil Boy.
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/44033278#luisterpaal.44033278
En voor iedereen die net als ik geen genoeg krijg van Evil Boy, post ik weer de clip.

EVIL BOY (official) from Die Antwoord on Vimeo.

Luister naar deze albums en laat weten wat je er van vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten