dinsdag, oktober 19

Check dit uit!

Filmpjes en albums die jullie uit moeten checken!

Iemand vroeg mij laatst: “heeft Lil Wayne nog nieuwe shit?, ik dacht namelijk dat hij niks meer uitbrengt omdat hij in de gevangenis zit.” Maar het antwoord is natuurlijk JA! Hij heeft rustig een stuk of tien clips uitgebracht sinds hij in de gevangenis zit. En zijn nieuwe EP I Am Not A Human Being is ook al sinds September uit. Er valt dus van genoeg nieuwe Lil Wayne shit te genieten ondanks hij in de gevangenis zit.
Hij heeft voor zijn clips een hele week voor een green screen gestaan en omdat Lil Wayne zo’n ster is wordt het voor de rest wel even (zeer professioneel!) gefixt. Ik zou het cheap vinden als hij niet naar de gevangenis moest, maar ik kan die clips nu wel waarderen. Je zou het zelfs een eigen stijl/image voor zijn clips kunnen noemen. Van zijn rock album Rebirth zijn er in totaal 8 clips uitgebracht en daarvan wil ik de vetste 3 met jullie delen. Check ‘t uit!

Runnin ft. Shanell
Een van de hardste tracks/clips van het album.

Drop The World ft. Eminem
De kenners kennen deze al. Keiharde shit punt

Knockout ft. Nicki Minaj
Een zoetsappige high school rock track met ma homegurl Nicki Minaj.

Laat weten wat je van deze clips vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten