maandag, september 27

R.I.P. Computer

Hallo bezoekers,
tot mijn grote spijt moeten we afscheid nemen van mijn eerste computer. We wisten allebei al een tijdje dat het er aan zat te komen. Ze was moeilijk om op te starten en ze sloeg soms op tilt als ik te veel programma's open had, maar de klap kwam daardoor niet minder hard aan. 
Afgelopen zaterdag ochtend kwam ik achter het verschrikkelijke nieuws toen ik op haar knopje drukte en ik niet haar lampje zag branden en haar motortje hoorde ademen. Ik heb in mijn leven weinig stiltes ervaren die zo pijnlijk waren als deze. Ik was zelfs zo erg in ontkenning dat ik zaterdag nog dacht dat het wel goed moest komen. Maar dat gebeurde niet :(:(:(.....
Nu ben ik helemaal alleen in mijn kamer zonder mijn favoriete kamergenote ooit, mijn eerste computer. We hebben samen zoveel mooie muziek gemaakt en geluisterd en ontelbare films en series gekeken. Ik zal je altijd missen en je moet weten dat mijn nieuwe iMac je nooit gaat vervangen, hoewel ze waarschijnlijk sneller, mooier en meer geschikt is om muziek mee te maken. 

R.I.P. Mevrouw P.C. Computer.

5 opmerkingen:

  1. Ik chill trouwens al een tijdje met het dunne, kleine zusje van je nieuwe computer. Goed spul, toch pat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Windows 7 > Mac OS

    Dat is alles wat ik erover kwijt wil Nek.

    hmm, nee ik wil er wel meer over kwijt eigenlijk maar ik heb geen mening meer. Misschien moet ik ook een blog beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je iMac gaat Mevrouw P.C. Computer binnen de kortste keren doen vergeten G, dus kom niet sentimenteel takki :P

    BeantwoordenVerwijderen