zondag, september 19

Nieuws over Op De Zolder

Hello bazookas, daar ben ik weer!
Het is een lange tijd stil geweest Op De Zolder, en ik wil even melden dat dat weer gaat veranderen. Ik was eerst aan het relapsen, daarna ziek en toen begon mijn studie. Dus tja, dan beland mijn hobby op de achtergrond. Maar ik heb er weer zin in en vanaf vandaag kan je weer terecht Op De Zolder voor die echte shit! En met die echte shit bedoel ik de vetste YouTube filmpjes en videoclips, je agenda voor het komende weekend en Hiphop nieuws v/d week en meer.....


Er komen ook nieuwe dingen Op De Zolder: albums worden vanaf nu besproken door de enige echte Wallie, een veteraan op het gebied van albums recenseren. Wallie staat bekend om zijn eerlijke, maar heerlijke uitspraken die al jarenlang bepalend zijn voor de verkoopcijfers van de releases van artiesten. Er is nog iets nieuws wat vanaf nu een vaste item wordt: Lullen met Nek! Onze eigen wijze, eigenwijze Nekkie gaat elke week een verhaaltje voor jullie schrijven over de activiteiten en gedachtes die hem die week bezig houden.


Ik heb wel slecht nieuws voor de Track v/d Week liefhebbers: de komende tijd is er geen Track v/d Week. Er moet simpelweg eerst weer muziek gemaakt worden. Maandag post ik de laatste Track v/d Week voor de komende tijd. Jullie moeten anders maar gewoon die andere 20 tracks luisteren als jullie die real, real, real shit missen.


Ik wil ook nog kwijt dat sinds een maand geleden Kanye West elke week op G.O.O.D. Friday een track online zet. Het is leuk om te zien dat ik voorloop op mijn helden :) en op de rest of the woooooooooooooorld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten