vrijdag, september 17

Check Dit Uit!

Filmpjes en albums die jullie uit moeten checken!

Nino – Letter 2 Pac ft. The Outlawz & Singa
Respect voor Nino dat hij dit gefixt heeft.

Sticks & A.R.T. – Niets Voor Lief ft. James
Sticks is weer zeer goed bezig. Een van mijn favoriete tracks van Allerdaagse Waanzin met een mooie clip. Check 't uit!

Reverse & Adje – Wat Weet Je Nou? Ft. Jayh, Dio en Sef
Ik ben echt down met Jayh en ik vind de clip keihard, maar wat zijn Dio en Sef hierin nep, ouwe! En Adje (waarthefackisAdonis?) komt nog het nepste op zijn eigen track. Een track en clip die zoveel indruk had kunnen maken als de rappers niet gaar waren. Nogmaals props voor Jayh, die al die rappers met wie hij werkt killt. Check ’t alsnog uit!


Laat weten wat je van deze clips vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

4 opmerkingen:

  1. Als Jayh die eerste is, geef ik je volkomen gelijk. Volkomen. Die klip is vet. Het idee is zelfs wel geinig. De performance is hooguit ondermaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jayh is degene die het refreintje zingt. de eerste die rapt is adonis....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil ff benadrukken hoe vet ik de clip van Niets Voor Lief vindt! Zo'n mooie sfeer......

    BeantwoordenVerwijderen