dinsdag, augustus 10

Track v/d Week: Liefde is Onbeperkt

Waddup luisteraars, daar zijn we weer!
Ik krijg veel kritiek op het feit dat ik de afgelopen weken de Track vd Week iets te laat drop. Maar mijn kant van het verhaal is simpel: Ik heb ook een leven naast Op De Zolder. Plus het is zomervakantie dus je snapt dat ik aan het genieten ben. Maar goed, ik waardeer wel de interesse en ik kan jullie vertellen dat ik bezig ben met een verbouwing van Op De Zolder. We krijgen er een extra verdieping bij!

Hier heb ik in ieder geval de nieuwe Track v/d Week van de mannen van Zolar Sem. Zolar Sem is een Hiphopgroep uit Zaandam bestaande uit rappers, producers, beatmakers en ander soort creatieve uitingen als clipmakers, breakdancers, graphic designers en kunstschilders. Kortom een groep hardwerkende kunstenaars die bezig zijn met het verspreiden en overbrengen van hun boodschap. Ze hebben dit jaar al hun debuutcd "Illtronickzs Vol. 1" online gezet en de opvolger is al in de maak en heet "De Opstand". Ze hebben me vertelt dat "De Opstand" waarschijnlijk dit jaar al uitkomt. Ik heb daar een exclusieve track van gekregen om Op De Zolder te zetten. De track heet "Liefde is Onbeperkt" en is gemaakt door de rapper Menna en beatmaker Lazy Eyes.

DOWNLOAD LINK VOOR "LIEFDE IS ONBEPERKT": http://www.megaupload.com/?d=46FPDAB4
Veel luisterplezier, get the message en post een message, want OOK JOUW MENING TELT! Check ook http://zolarsem.com/ en download "Illtronickzs Vol. 1".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten