woensdag, juli 14

Wat gaan we dit weekend doen?

Volgens Op De Zolder de leukste feesten van het aankomende weekend.

Vrijdag 16 juli
Feest: Mosh! - Zwart Licht No Juju Showcase
Locatie: Paradiso, Amsterdam
Muziek: Hiphop/R&B, Dubstep & Grime
Schade: 15 eu incl. Lidm.
Duur: 23 t/m 5 uur
Line-up: Grote Zaal: TERROR DANJAH, Planet Mu, Rwina uk, JME + MAXIMUM, Boy Better Know uk, ZWART LICHT "NO JU JU" EP RELEASE, AKKACHAR, Rwina nl, TAZ BUCKFASTER, Rwina s.c., GOMES, Oi! nl
BOVENZAAL: Cinnaman, Viral Radio, Dion47, Oi!
 Recordings, Hayzee, Zwart Licht, Mucky Muxx, NoizBoiz
Live: NoizBoiz, Boef & De Gelogeerde Aap, Skinto
Op De Zolder denkt dat dit feest heel gruwelijk gaat worden! Zwart Licht hebben zich in een hele korte tijd als ware livehelden bewezen. Ze hebben niet voor niets de titel  Beste Live Act bij de State Award gewonnen.De nieuwe track “Blazin” is ook weer zodanig hard dat ik heel benieuwd bent naar hun niet cd “No Juju”. Plus er wordt veel dubstep & grime die avond gedraait dus dat is ook gegarandeerd keihard losgaan.

Zaterdag 17 juli
Feest: SFFEERVOL
Locatie: Bitterzoet, Amsterdam
Muziek: Hiphop/R&B, Dubstep
Schade: 8 eu incl. Lidm.
Duur: 23 t/m 4 uur
Line-up: Snelle Jelle, Cream
Op De Zolder denkt dat dit feest hele goede muziek heeft, maar persoonlijk hou ik niet van Bitterzoet publiek.

6 opmerkingen:

  1. Ik ga zaterdag naar bitterzoet denk ik. WTF is er mis met Bitterzoet publiek? Zeker in vergelijking met plekken als Sugarfactory en Escape?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bitterzoet mensen zijn saai, niet aanspreekbaar en gaan niet los op de muziek (in vergelijking tot bijv. paradiso, melkweg en sugar factory publiek) Believe me het verschil is groot als je er behoefte aan heb om je gezellig te mengen met andere mensen. Plus er lopen te veel rappers daar rond en ik hou niet zo van rappers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. escape heeft trouwens ook wacke publiek (naar mijn mening)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel vaak ben geweest, maar de keren dat ik er was vond ik het heel vet. Leuke mensen vond ik. We zullen zien wat het zaterdag is. Hou je ook niet van Omid, Guillz, Urban, Chiem en mij? Wij wel van jou hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahahahah Ik moet partij kiezen voor Nekkie...Bitterzoet heeft juist prima publiek..misscchien dat het door de andere eigenaar wat ander publiek komt, maar er zeker niets mis met Bitterzoet...En daar komt bij Paradiso vind ik kut uitsmijters hebben (urbzinjesystem)

    BeantwoordenVerwijderen