dinsdag, juli 13

Check dit uit!

Volgens Op De Zolder een paar albums en filmpies die de bezoekers moeten checken!

Een paar filmpies
Reflection Eternal – Ballad of the Black Gold
Ik vind de clip niet eens de shit, zeker niet aangezien het nummer zo belachelijk hard is. Maar goed, ik wil het wel posten want ik breng dit juweeltje van Talib Kweli & Hi-Tek graag onder de aandacht. 

Tastic - 101 Barz Studiosessie
Ik vond zijn Gaatiedatzeggen EP (te downloaden via http://www.puna.nl/shared.php?add=g4ip1v5cy6) niet zo indrukwekkend eigenlijk, MAAR! de beste man ript de studiosessie. Ik zou hem wel heel graag een keer live willen checken.


Met Sticks in de studio
Ik wou eigenlijk de nieuwe clip "Wereldpremiere" van Sticks posten, maar Zo Moeilijk staat er ook op en die verpesten dat nummer voor mij. Dus lijkt het me veel leuker om jullie een kijkje in de studio van Sticks & A.R.T. te geven.

Laat weten wat je van deze filmpies vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten