maandag, juni 21

Track v/d Week: "Soapshows"

Hallo luisteraars, daar zijn we weer!
en DAMN het is weer maandag dus MOET ik met een track gaan gooien. Ik en mijn domme beloftes ook, maar goed geen probleem! Vandaag heb ik voor jullie een track van Urban, genaamd "Soapshows" met Hmmarv en Julie. De track is uitgebracht in een korte versie met alleen de track zelf, en in een uitgebreide versie met een opbouwende intro en prachtige piano outro. Als je de tijd hebt raad ik je aan om de laatste te luisteren. Big up naar Urban voor de beat en Mark voor het masteren en instrumentale toevoegingen aan de track.


1. Download link "Soapshows" korte versie: http://www.megaupload.com/?d=7Z4FNUU1
2. Download link "Soapshows" uitgebreide versie: http://www.megaupload.com/?d=FRUXODX6


Ik wens je veel luisterplezier en laat weten wat je ervan vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

2 opmerkingen:

  1. marv, niet alleen via megaupload! dan moet je eerst downloaden en shit. gewoon youtuben!

    en wil meer freestyles. Die van vorige weke was geniaal.
    Jor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien was het de bedoeling dat jullie verwende luisteraartjes de nummers gingen downloaden. maar ik breng later deze week sowieso ook de youtube clip. en freestyles komen er ook weer aan :) thnx voor de reactie!

    BeantwoordenVerwijderen