maandag, juni 14

Track v/d Week: "Om de Hoek"

Hallo luisteraars, daar zijn we weer!
Ik wil even melden dat ik het heel tof vindt dat we positieve reacties over Op De Zolder krijgen. In tegenstelling tot wat ik had verwacht, checken mensen het ook echt :P. We zullen daarom nog meer ons best doen om de site up to date te houden en zorgen dat jullie vaak nieuwe shit kunnen lezen, luisteren en kijken.
Alleen roepen we de bezoekers weer is op om meer te reageren op de items die we publiceren, zo gaat de site namelijk nog meer leven. ALVAST BEDANKT :) Als je al bezig was met je zeer gewaardeerde mening te plaatsen dan zeg ik BEDANKT! lekker bezig mensen :).
Maar goed, genoeg geluld. Om mijn waardering te tonen voor onze bezoekers heb ik een heerlijke zomerknaller als Track v/d Week genaamd "Om De Hoek (Ou Est T'appartement)". EN daarnaast in de aanbieding heb ik ook nog een extra track genaamd "Alleen maar rap". BIG UP! naar MaestRo, TG en Nekkie voor de rap-, zang- en ceremoniƫle bijdragen en naar Sjeng voor de beat van Om De Hoek.
Download link voor "Om De Hoek" met TG en MaestRo (Beat Sjeng): http://www.megaupload.com/?d=O0DNUTP4



Download link voor "Alleen Maar Rap" met MaestRo en Nekkie (Beat Hmmarv): http://www.megaupload.com/?d=IGYRZC9J
Ik wens jullie veel luisterplezier en laat weten wat je van de tracks vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

2 opmerkingen: