dinsdag, juni 15

Check dit uit!

Er zijn een paar dingen die de bezoekers Op De Zolder moeten checken, en die willen wij graag met jullie delen.
 Een paar albums
Eminem – Recovery
Zoals jullie wel in het verleden gemerkt hebben ben ik een grote Eminem fan. Ik ben ook heel blij dat hij weer een album heeft gedropt en dat deze veel te vroeg is gelekt. Ik wou het ook heel graag bespreken, maar ik ben zo blij met Eminem dat ik niet eens het volledige album luister. Ik luister regelmatig alleen maar ong. 4 (FACKING HARDE) nummers en ik heb de laatste 3 nummers nog niet eens willen opzetten, de rest heb ik maar 1 keer geluisterd. Ik wil het album simpel weg bewaren, omdat het misschien een van de weinige zuivere bronnen van luistergenot van dit jaar is, dus ik wil er rustig van genieten :-). Jullie krijgen als ik het album volledig heb geluisterd een uitgebreid verslag er over, maar voor nu kan ik je alsnog met 100% zekerheid zeggen: CHECK DIE SHIT UIT! Want nummer 2 van het album heb ik al non stop op repeat, en is ook een reden waarom ik het hele album nog niet hoef te horen.
(Tijdelijke) persoonlijke hoogtepunten:
1.       Talkin 2 Myself ft. Kobe – Non-stop op repeat! Een geweldig refrein die je als een gefrustreerde puber laat meezingen.
2.       Not Afraid – Met name in combinatie met de clip een zeer indrukwekkende en heroïsche sfeer.
3.       Cold Wind Blows – Ik krijg wel een Deja Vu bij deze beat maar wat opent hij zijn album toch gruwelijk.
4.       Ik hoop de rest van het album.
Een paar filmpies
Die Antwoord Taxijam
Ik had het laats over de Zuid-Afrikaanse Jack Parrow. Maar ik wil ff een vette jamsessie van Die Antwoord met jullie delen. Wacht wel tot 1.00 min, want dan begint het pas.
Reverse, Adje & Jayh – Fock Wachten
Het nummer is afkomstig van de Slordig Mixtape van Reverse, Adje & Jayh, die 2 juli uitkomt. Ik vind zowel de track als de clip echt heel goed gefixt.
Zolarsem - Je Weet Nix
Zolarsem geeft onderwijs in hun nieuwe clip “Jeweetnix”. Het nummer is afkomstig van hun illtronickzs vol.1 album, te downloaden op http://zolarsem.com/. Check de message!



Laat weten wat je van de albums en filmpies vindt, want OOK JOUW MENING TELT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten